De ce este meschin aeroportul din Cj?

Pentru că nu are o linie  de “fast-drop-lane”, așa cum au marile și serioasele aeroporturi internaționale. Și puteau să facă una, chiar foarte simplu, în zona fostului acces auto în aeroport. Dar au preferat să o blocheze cu niște parapeți de plastic, așa cum puteți observa în poză!

Dar nu, au preferat să nu o facă, astfel încât toată lumea să fie obligată să intre în parcarea lor cu plată, sau să oprească pe trotuare, pe borduri, în sensul giratoriu, pentru a coborî cei din mașină. De ce să creezi facilități pentru oameni, dacă îi poți pune în situații neplăcute? De ce să poată oamenii să se dea jos din mașini civilizat, iar șoferii sau cei ce i-au adus să poată pleca mai departe?

În același timp îți plac, în calitate de administrator, știrile de genul:
Traficul pe aeroportul din Cluj-Napoca a crescut cu 63% în primul semestru, la 1,23 mil. pasageri, sau:http://www.zf.ro/companii/aeroportul-din-cluj-napoca-si-a-crescut-de-patru-ori-profitul-in-2016-la-o-cifra-de-afaceri-de-11-milioane-de-euro-16548111.

Am să ajung la concluzii și am să vă spun ceea ce vreau să spun de fapt: nu este prima oară când văd un comportament meschin românesc! Ceea ce face Consiliul Județean Cluj cu parcarea de la aeroport este unul din multiplele exemple de meschinării inventate și ulterior patentate de români. Ministerele care inventează taxe sau cursuri doar de ele recunoscute stau în același rând meschin de invenții prin care obligi pe cei ce au nevoie de un serviciu să îți plătească o supra-taxă! În economie se numește comportament abuziv-monopolist față de consumatorii captivi! Rețelele de furnizori de utilități fac parte din aceeași categorie….

Dar poate că așa suntem noi, românii! În definitiv cine nu visează să fie unic furnizor pe o piață captivă??? Dar tot meschinărie se numește abuzul de acest tip…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

70 − = 61