Unul din proiectele mele de suflet, “Bistrița,salvează-ți locomotiva”, din perioada mandatului meu de senator, pentru a cărui nereușită răspund și astăzi, era sortit de la început eșecului într-o țară de hoți…
Pentru că de la un astfel de om începe nefericita poveste a locomotivei cu aburi aflată în curtea REMAT, condusă acolo de un maistru de tristă amintire din fosta fabrică MOPAL, pus să facă asta de ceva șefi și tranzacționată pe o valoare de nimic și cu efecte pe care până astăzi nu le-am putut îndrepta.
Iată că astăzi, 03.05.2017 pe fluxurile de știri vin titluri despre o nouă mega-infracțiune în care conducerea unei direcții din CFR ar fi vândut 2500 de vagoane la sub-preț la fiare vechi!!! Şase persoane reţinute în dosarul privind vânzarea de vagoane la fier vechi. CFR Marfă: „Cele 2.450 de vagoane de marfă îndeplinesc condiţiile de casare” Citiți mai mult…
Iar acum legătura între supărarea mea și știrea de mai sus: am cerut cu insistență două vagoane casate pentru a le preda în schimbul locomotivei de patrimoniu ce ar sta foarte bine în evidențele CFR! Atât aș fi avut nevoie, doar de două! Nu se găseau nicicum, când întrebam parcă aruncam o bombă! De ce? Pentru că iată, s-au găsit 2450 de vândut subevaluate! Ce patrimoniu? Ce istorie? Ce respect? 6.000.000 lei prejudiciu, acolo erau afacerile! Sau euro, căci nici nu mai știu…
Umblam așadar ca un păcălici, să implor de două vagoane de negăsit, în timp ce ei pregăteau vănzarea a 2500, sau câte or fi fost!
M-am găsit eu, cu idealurile și proiectele mele, între lupii puși de pază la stână. Cred că mai și rădeau de mine la plecare…